Gelukkige mensen daar gaat het om

Service

Een woning kopen van Weboma is een proces vol zekerheid en garantie. De missie ‘Weboma bouwt aan geluk’ geldt van de eerste interesse tot en met het overhandigen van de sleutel. Maar feitelijk strekt dat geluk veel verder. We doelen daarbij op alle garantievormen en zekerheden die Weboma biedt en alle keurmerken waaraan we voldoen. Hieronder volgt een overzicht van alle service- en zekerheidsonderdelen van Weboma.

Woningborg, bouwzekerheid

We zijn gerechtigd de belangrijkste keurmerken te voeren en maken ook deel uit van verschillende garantiefondsen. Maar de belangrijkste zekerheid en garantie die we u kunnen bieden is dat we lid zijn van Woningborg. Om hierbij aangesloten te zijn, moet een bedrijf voldoen aan de strengste eisen. Woningborg is een organisatie die garandeert, risico’s decimeert, kosten voorkomt en kwaliteit verhoogt. Denk daarbij aan zaken als een afbouwgarantie als een bouwer failliet gaat, garantie op verschillende onderdelen en bij geschillen waarvoor Woningborg een raad van arbitrage biedt. 

Kopersadvies binnen weboma

Weboma informeert, adviseert, enthousiasmeert, ondersteunt en helpt u zo veel mogelijk. Daar is de afdeling kopersadvies voor in het leven geroepen. Onze kopersadviseurs zijn uw aanspreekpunt en de spil in alle communicatie tussen u en de projectleiders. Zij helpen u van het moment van koop tot en met het overhandigen van de sleutel. Zij houden u over alles op de hoogte maar adviseren u eventueel ook bij alle keuzes en mogelijkheden. Voor alle vragen kunt u bij hen terecht, ook voor alle garanties en onze nazorg. Want een woning kopen van Weboma is een proces vol zekerheid en garantie. 

NAZORGPROCEDURE

Het kan altijd gebeuren dat er toch iets niet helemaal goed is gegaan. Wij willen dat natuurlijk weten om u zo snel mogelijk te helpen. Bij Weboma is het nooit 'uit het oog, uit het hart'; ook lang nadat de definitieve oplevering is ondertekend, staat onze klantenservice voor u klaar!

De snelste manier is het invullen van onderstaand formulier, vermeldt hierbij (indien mogelijk) uw woningborgcertificaatnummer en de projectnaam. Wanneer wij uw klacht in behandeling nemen ontvangt u van ons een bevestiging via e-mail. 

Vergeet niet uw naam en telefoonnummer op te geven zodat wij u, mocht dit nodig zijn, voor het maken van een afspraak makkelijk kunnen bereiken.

Verloopt de service van uw woning via het online woningdossier Volgjewoning? Dan kunt u een verzoek indienen via Service&Nazorg in uw woningdossier.

Service formulier

Gegevens betreffende woning

Lees in onze privacyverklaring hoe wij omgaan met uw persoonsgegevens.

Contact

Uiteraard kunt u ook tijdens kantooruren bellen naar (0174) 225600 of mailen naar klantenservice@weboma.nl

Uw correspondentie kunt u richten aan:

Weboma
Afdeling Klantenservice
Stoelmatter 16
2292 JL Wateringen

Nooit eerder een huis gekocht?